Home

Hvordan snu låskasse

Hvordan snu låskasse - Høyde stikkontak

Snu låsens slagretning Dersom låsen har feil slagretning, kan denne endres ved å løsne de to skruene som fester stolpen til låsen. Vri så fallen 180 grader. Utfresningsmål TrioVing modullåser passer i utfresning etter norsk standard NS 3155, som er lik svensk standard SS 817383. Ø24 mm hull bare for låskasse 2000. NB! Bare på låsens. Om du har en låskasse med en synlig Slagretningskrue, gjør du slik: 5. Sett på plass sylinderen er det ikke et kryss, men et åpent hull med to knaster, kan sylinderen monteres direkte inn, uansett hvordan den står. 8. Sett på plass dørvrideren monter så drøvrideren med de to festeskruene igjen. før skruene dekkes med nye. Du kan da snu den rundt slik at den vender i den andre retningen (3) og skyve den . Ser for meg en ladesylinder som du fyller med stifter og fjærer, setter den inn i kassa, men hvordan får en presset det hele over i kassa slik at . Den døra som står der nå er en gammel og gedigen sveitserstildør med original låskasse

Hvordan snu dørlås. Den derre greia som går inn når du tar i håndtaket, det står feil vei, slik at den dunker i døra, istedet for at døra smeller igjen, Bytte låskasse i gammel innerdør - Hus og hage innlegg 6. Flere resultater fra forum. Bufret Lignende Med elektronisk kodelås på ytterdøren trenger du ikke huske nøkler mer Gammel låskasse? Har du behov for å bytte ut en gammel låskasse? Her finner du vår overgangstabell. Last ned fil Overgangstabell låskasser (pdf) Kundeservice. Kontakt oss. Finn butikk. For arkitekter. Montering. Vedlikeholdsråd. Web-shop log in. Cookies. Om Habo. Vårt varemerke. Habo historie Låskasse for innerdører. Det er i hovedsak 3 typer låskasser for innerdører. Fra sent 1800 tall og frem til ca 1970 var det en låskasse som i dag heter 410; Fra sent 60 tall og til og med til 1980 var den en låskasse som vi i dag kaller 2214; Fra 1980 og frem til i dag er det en låskasse som heter 201 Seksualitet er en integrert del av identiteten vår! SNU arbeider for å fremme alle unges seksuelle og reproduktive helse og rettigheter (SRHR) Hvordan snu tilbake til vanlig skjerm? Denne tråden er låst. Du kan følge spørsmålet eller merke som nyttig, men du kan ikke svare på denne tråden. Jeg har det samme spørsmålet (94) Abonner Abonner Abonner på RSS-feed; Svar Vegard L. Svart den desember 19.

Hvordan snu dørlås - Høyde stikkontak

1. En liten hjelpesmann har prestert å snu skjermbildet mitt 90 grader mot venstre. Hvordan i all verden får jeg det på rett kjøl igjen ??? Upassende? Svar. Innlegg: 4766. joaruls_1. 29.10.10 22:07. Del. Prøv å trykke Ctrl - Alt - piltast opp, ned, venstre eller høyre..
  2. Hvordan montere dørhåndtak Hvordan montere Yale Doorman Flex+karm - enkel og pen montering uten spikerhull Innerdører leveres med lås montert, men det kan være at du vil endre retningen på døren
  3. I stedet for å bytte hele markiseduken tenkte vi det er like greit å bare snu duken. Mange gjør jo det, og den er jo like fin innerst. Men.. Er det noen som har en detaljert fremgangsmåte for å gjøre det enklest mulig? ;O
  4. Låskasse 310/35 Passer til privatbolig, leiligheter, kontor og industri Låskasse 310/50 Passer til privatbolig, leiligheter, kontor og industri Pris NOK 1 445,00 inkl. mva

Jeg skal skifte lås i døren til leiligheten, og regner med at dette ikke er vanskeligere enn at jeg klarer å ordne det selv hvis jeg bare bruker tilsvarende låskasse/sylinder som i dag. Feilen er at døren, når den er låst fra innsiden med knappvrider, ikke lar seg låse opp fra utsiden - nøkkelen. TrioVing Låskasse 5116. Falle-reilelås. Lås for dører som skal ha sylinder, blindskilt eller signalskilt. Beregnet for brannklassifiserte dører. Fallen betjenes med dørvrider, reilen betjenes med nøkkel, knappvrider eller signalskilt. Slagretning måoppgis ved bestilling. Leveres også med innebygget mikrobryter Leser fysikk som privatist og er egentlig i startfasen. Trenger hjelp til og lære og snu utrykk/formler: feks denn: S = (v0+v)/2*t står i boken at den blir t = 2*s/(v0+v). husker fra vidregående hvordan jeg snur enklere formler som: u=r*i hvor man enkelt kunne dele u med u og flytte den over, og. Hvordan kan jeg fikse ødelagt lukkemekanisme på verandadør? jonhk. Fersking . 9 MOSS 7. Hei, jeg må fikse Normalt sett sitter det en vanlig låskasse på baksiden av det horisontale beslaget som i dette tilfelle ser ut til å være skrudd fast

Hallo folkens! På skolen her om dagen la jeg merke til at noen elever hadde kødda litt med diverse PC`er på skolen ved å snu skjermbildet opp ned. Lurte bare på om noen av dere vet hvordan man snur det? Vil vite det i tilfelle det skulle hende meg. Tar gjerne imot svar på hvordan å snu tilbake. //Over and out, Jurgen. Produktet sylinder, eller låssylinder, fungerer sammen med låskasse i det som utgjør en komplett sylinderlås. Sylindere finnes i mange varianter, blant annet for ulike låskasser, som standard- eller som systemsylinder og på flere ulike sikkerhetsnivåer og/eller andre tekniske varianter Finn ut hvordan du roterer en PDF-fil ved hjelp av Adobe Acrobat DC. Roter sider eller hele filen for å få ønsket visning. Prøv gratis i dag Denne siten bruker Cookies for å optimere din opplevelse av siden. Om du aksepterer dette, klikk her for å fortsette. Hvis ikke, kan du lese vår Cookie policy her og få vite hvordan du kan blokkere eller deaktivere Cookies. Om du deaktiverer Cookies kan du oppleve at siden ikke fungerer optimalt, og det kan være du ikke får adgang til alle områder

Hvordan Roter et videoklipp i Windows Media Player: Hvis du tar opp filmer på kameraet, og laste dem inn i datamaskinen for å se i Windows Media Player , kan det være frustrerende hvis de ikke er orientert riktig. Mens Windows Media Player er bare en spiller ,. Det vi fra Læringsmiljøsenteret gjør, er å skolere læreren i generell klasseledelse, hvordan man kan takle vanskelige situasjoner, hvordan mobbing kan stoppes, og hvordan de skal gå fram på selve snu-dagen, så å si minutt for minutt, sier han. Snu-dagen. Elevene vet ingenting om snu-dagen på forhånd. Den kommer som en overraskelse

Låskasse 565 199,-Inkl. mva. 1 måned 60 måneder. måneder. Pris per måned: Kredittkostnad: Effektiv rente: % Logg inn Søk om Smart-medlemskap. For å snu kroppen til å bli en person som våkner tidlig, må du finne ut når på natten bunnpunktet for din kroppstemperatur er. Finn ut når du våkner i ferier og helger, når du kan sove. Hvordan roterer jeg et bilde som jeg har lagt til på Facebook? shareDel artikkel. Slik roterer du bilder du har lagt til: Klikk på profilbildet ditt øverst til høyre på Facebook. Klikk på Bilder. Klikk på bildet du vil rotere. Klikk på ved siden av navnet ditt -Innovasjonsoppgave -Hvordan komme i gang? Nasjonal målsetting • § 9 A -2. Alle elevar har rett til et trygt og godt skolemiljø som fremmer helse, trivsel og læring. • § 9A -3. SNU-DAG Evaluering/justering Endringsarbeid i klassen. 4 fasemodelle Klikk her for å lese om hvordan en medsøker kan bidra til å snu et nei til et ja Avslag på grunn av for mye gjeld En av årsakene til at stadig flere får avslag, er Finanstilsynets nye Retningslinjer for forsvarlig utlånspraksis for forbrukslån som ble iverksatt oktober 2017, og Finansdepartementets Forskrift om krav til nye utlån med pant i bolig (boliglånsforskriften) fra desember 2016

Overgangstabell låskasse Hab

Når vi snakker om å «lage vendinger» mener vi at man skal snu i et strikketøy, strikke noen masker den andre veien, og så snu igjen. Dette gjentar man gjerne med ulike maskeantall, og det gjøres enten for å skape en bueform, eller for å skape et bakstykke som er lenger enn forstykket Hva kan det skyldes, og hvordan fikser jeg det? Har lite lyst til å snu skjermen min på hodet for å kunne bruke dataen min! Hilsen Kurt. Datadoktoren svarer. Hei, Det er kanskje ikke så alvorlig som det høres ut; høyreklikk på et tomt område på skrivebordet ditt og velg Egenskaper. Da får du opp egenskapene til skjermen Har litt problemer med at grisen bryter seg inn på soverommet vårt på dagtid, og lager krøll i senga Må derfor gjøre noe sånn at han ikke får opp døra. Den døra som står der nå er en gammel og gedigen sveitserstildør med original låskasse. Problemet er at den kileformede greia som går inn i døra. En låskasse er en mekanisk anordning som utgjør den sentrale delen i en dørlås.. Låskassen monteres i dørbladets utfreste spor og gir plass for montasje av dørhåndtak, dørsylinder, knappevrider, blindlokk etc. på hver side av døren.I den delen som stikker ut av dørbladets front vil det sitte en eller flere faller, reile eller begge deler

Låskasse for innerdører - Karl Jensen A

Hvordan snu en glasskant. Det er mange måter å bruke gla til forkjellige håndverk, for ekempel å lage lylokk eller gla. For å gjenbruke en flake eller annet glaobjekt, må du imidlertid tryke ut de. Innhold: Fremgangsmåte ; Hva trenger du ; Det er mange måter å bruke glass til forskjellige håndverk, for eksempel å lage lyslokk eller. Snu leiven minst 2-3 gonger undervegs, og strø mjøl over og under leiven. Ein hovudregel er at man bør bruke minst mogleg mjøl når man bakar ut, spesielt gjeld dette for potetlefse, fordi jo meir mjøl du brukar: jo større sjans er det for at lefsa blir tørr. Men. Hvordan demontere en rund ASSA ABLOY-sylinder? I denne videoen får du en demonstrasjon. Relaterte videoer. 30:16. Produkthjørnet Yale View. 433 views 16.09.2019. 38:38. Produkthjørnet Nye FG-regler på elektronisk avlåsing. 572 views 23.04.2019. 35:51. Produkthjørnet Nye FG.

De fleste skjermkort-drivere idag kommer med hurtigtaster for å kunne snu skjermen 90 grader hvis man bruker LCD-skjermer som man kan gjøre slikt med. Har du ATI skjermkort burde du finne ett lite ikon nederst i høyre hjørne som du kan klikke på og få opp en meny der du antagelig kan skru skjermen tilbake Hvordan snu på toppen av klatreruta. Noe av det viktigste du må kunne som uteklatrer er å snu trygt på toppen av ruta. I denne episoden gir vi deg de beste rådene for hvordan du gjør det! Av: Christian Nerdrum. Lørdag 5. september 2020. kl 01:29 SNU-band blir det. Ta kontakt med Stig, 98843341, dere som vil være med der. Enebakk har laget et sammensatt program og til og med klart å få tak i Martin Renton! Vi kan glede oss! Ses snart! Les mer. NRKs intervju og artikkel om Elever med angst søker seg til spesialskole Snu på formel. 7430 » 26/11-2017 22:11 . Hei! Jeg leser til Kjemi 1 eksamen, men det er lenge siden jeg hadde matematikk, og dessverre begrenser dette meg veldig. Jeg har forstått at det er ulike regler for hvordan du snur en formel. Men jeg kan ikke disse reglene Jeg får ikke skikkelig terapi, kun samtaler med psyk sykepleier. Det kalles vel støtte-terapi. Jeg føler at det ikke hjelper. Har rota meg inn i mange negative mønster siste årene. Har fått en følelse av at ingenting nytter. Jeg har mange traumer. Men hvor kan jeg få hjelp til å snu tankene? Finn..

Hvordan endre en del av Word dokumentet til liggende format. I noen tilfeller har du et Word dokumentet der du godt kunne tenke deg at en av sidene kunne vært i liggende format. Men du vil ha det resterende av dokumentet i stående format. Så i dette tipset skal du få se hvordan du kan bruke stående og liggende sider på samme dokument i Wor Finn ut hvordan du bruker Adobe Acrobat til å manipulere sider i en PDF-fil ved å rotere, flytte, slette, trekke ut, dele opp eller nummerere dem

Hjem - SNU

Denne artikkelen beskriver hvordan du kan flytte oppgavelinjen fra standardplasseringen. Denne artikkelen beskriver også hvordan du gjenoppretter oppgavelinjen tilbake til standardposisjonen. Hvis du vil tilbakestille oppgavelinjen til standardposisjonen i Windows XP eller Windows Vista, kan du la oss løse problemet for deg. Gå til avsnittet Løs det for meg Å snu en negativ klassekultur Etter flere år med mobbing og gradvis dårligere læringsmiljø i klassen, opplevde elever sette ord på hvordan det er å være lærer i klassen og en kan reflektere over erfaringer og støtte hverandre på det som fungerer, sier PP­rådgiveren

Snu tallene i en excel tabell 7 2246 Storebrand. 515 83. 5. august 2015. Hei! Har en tabell med tall på flere hundre kolonner som feks inneholder 200515. Men skulle gjerne fått snudd tallene slik at det står 150520. Finnes det en enkel måte å gjøre dette? cos. Blyatsquad. 807 217 Snu motstand til motivasjon. All endring medfører elementer av usikkerhet som vi som mennesker reagerer ulikt på. Hvordan kan du forstå og håndtere medarbeidernes ulike reaksjoner, og jobbe mer aktivt med å snu motstand til motivasjon Hvordan får jeg snudd bildet? pomoe. Denne tråden er låst. Du kan følge spørsmålet eller merke som nyttig, Har du ett løst kamera, kanskje det er enklere å bare snu kameraet. Stemme opp (129) Diskusjonsinformasjon Sist oppdatert november 1, 2020 Visninger 1 292 Gjelder for: Windows. Windows 8 /. Det kan være mange gode grunner til at dagen ikke føles helt topp. Det er også helt normalt å ha en dårlig dag en gang i blant. Men dersom de dårlige dagene etter hvert begynner å bli mange, og du tar deg selv i å til stadighet forvente det verste, da kan det være fornuftig å tenke over hva du kan gjøre for at humøret skal bedres Hvordan snu i hodet? Lavkarbo generelt. Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold

rotere skjermbilde - Microsoft Communit

Slik kan du snu en drittdag Noen dager er bare mørke fra det øyeblikket du står opp. - Men det finnes triks som virker, sier professor i psykologi Torill Christine Lindstrøm. Av og til er det. Kan noen gi meg råd om hvordan man skifter åpne retning på et dørblad slik at døren kan åpner utover istedet for innover? Takker for tips! 1 Anbefal Siter. Torango. 12.05.2011 23.39 #1. Torango (for å snu). Du slår selvsagt inn er par nye når den skal festes igjen Hvordan snu en deltidskultur? Hei! Du må ha et aktivt abonnement for å lese videre. Kjøp digital tilgang her. Forsiden n. Bruk feltet under til å legge til et nytt synonym til snu. Hvis du vil legge til flere synonymer kan du gjøre det ved å separere dem med komma. Legg til. Relaterte ord. snu om. snu om på et annet blad. snu på hælen. snu på skillingen. Ord som starter med snu. snubbe. snuble. snuble og dette. snuble over. snuble seg fram. snuble seg over. Endre hvordan du se kanaler som kontinuerlig viser stasjonen logoer. Den enkleste måten å gjøre dette er å snu kanalen en gang en time i reklame. Dessuten, uansett hva slags Sony TV har du, om LCD leilighet panel, projeksjon eller plasma, redusere lysstyrken og bildejusteringene nivåer for å hindre eller leksjon effekten av fryste bilder

Hack the crisis - hvordan snu seg rundt og se muligheter? Oppdatert: mars 31. Hvordan skal små og mellomstore bedrifter navigere i forhold til statlige økonomiske hjelpepakker? På webinaret onsdag 1. april forteller Innovasjon Norge om mulighetene og hvem du bør kontakte Forretningsmodellering. Alle forretningsmodeller har begrenset varighet og går ut dato i stadig raskere tempo. I dette minikurset gir vi introduksjon til hvordan du kan forstå, evaluere og utvikle nye og forbedrede forretningsmodeller Hvordan å rotere en video med VLC . Med en økning i antall smart phone brukere, mange av oss har funnet oss ikke bare å klikke bilder, men også å lage videoer av våre spesielle øyeblikk. Hvis du har også brukt mobilen til en videoinnspilling, er det fullt mulig at når du prøvde å spille den på datamaskinen, du fant det å være rotert og etterlatt skrape hodet hvordan snu bilder på facebook . Hvordan publisere bilder til Facebook fra en iPhone . January 11 . Facebook er en en populær sosiale nettverk nettsted som ble lansert i 2004. Fra 2010, Facebook hadde over 500 millioner aktive brukere og ifølge-Compete.com, er den mest brukte sosiale nettverket over hele verden. IPhone tilbyr et.

Hjelp, skjermbildet er snudd 90 grader ! - Datahjelp - VG

Hvordan montere dørlås og vrider Swedoo

Snu duken på markise

Låskasse ytterdør - Nøkkel Butikke

Hvordan snu rekkefølgen på innlegg? Hvordan snu rekkefølgen på innlegg? By fjottleif, august 17, 2007 in Forslag til endringer. Share Followers 0. Skriv et innlegg; Opprett ny tråd; Recommended Posts. fjottleif 0 Posted. Hvordan snu skjermen på Windows 10. Kanskje skjedde det da du koblet til eller koblet fra en ekstern skjerm. Kanskje du bare trykker på feil tast, men nå blir skjermen til den bærbare datamaskinen rotert og plassert i stående mens skjermen er i liggende (horisontal) Gratis lydfil: Hvordan snu på negative tanker:) 1. august 2013 · by Ann Kristin Helgetun. Jeg har laget en lyfil med noen tips om å få til å endre våre negative tanker. Dette må gjøres litt hver dag og for hver dag som går vil du faktisk kjenne en liten endring i positiv retning

Skifte låskasse/sylinder på utgangsdør i leilighet - Hus

Hvordan snu når du går på ski. Når du har lært det grunnleggende om hvordan du går på ski, kan du gå videre for å lære å snu. Hvis du er en nybegynner, kan du begynne med kilensving ved å vippe de V -formede skiene. For et mellomalternativ, lær e. Hvordan snu en skrittebolle Ofte ansett som verdiløs, selv for bruk til ved, gnarly tre fra , eller gafler i trestammer, har et interessant og unikt korn. Selv om stubbene av løvtrær som lønn og kirsebær er etterspurt for å snu bølgefiner, gir ikke skrittene til de samme trærne nok materiale til å være nyttig • Låskasse • Sluttstykke • Avtrekker • Sikring • Sikte - åpne eller optiske • Magasin - løst, innebygget eller ikke magasin. Rifler kommer med ulike mekanismer, og hver mekanisme har sine fordeler og ulemper. Boltmekanisme: Bolt, også kalt sylinder, er vår vanligste mekanisme. Den består av et bevegeli Hvordan din skjerm eventuelt snus finner du trolig raskest ut av ved å bare snuse litt rundt på baksiden, der hvor den er festet til stativet. Eller rett og slett bare ved å prøve å snu den med en eneste gang. Skjermen vi selv har kan bare snus uten å ordne med noe som helst Snu stress til noe positivt! - Det å håndtere seg selv er blitt et være eller ikke være i et presset arbeidsliv. Har du ikke kontroll på dette ryker du fort ut. Og her er hennes råd til hvordan DU som leder kan mestre stress og gjøre det til noe positivt

Hvordan snu hoder. Har du noen gang ønsket at alle øyne vil se mot deg når du kommer inn i et rom? For å tiltrekke deg oppmerksomhet uten å se ut til å overdrive, må du først ha tillit og. Media / Publisert 05.05.2017 14:27:54 - Oppdatert 10.05.2017 16:45:58 STELLA-Vinner 2017 Tinemelk: Hvordan snu en supertanker. Dette caset er et samarbeid mellom TINE, reklamebyrået Try og MediaCo Skru av dørhåndtak og nøkkelskilt. Sett på nytt dørhåndtak ved hjelp av den firkantede bolten. Boltene må tilpasses dørens tykkelse. Merk av riktig lengde. M..

Å snu på formler, regne med likninger og algebra er helt essensielt i fysikken! Det er bare å trene på det, for mestrer du ikke dette, blir fysikken raskt vanskelig. Men mestrer du det, er det mye som går veldig lett! =) Med et forbehold om feil. ;) 1) 2) (Tiden må finnes ved en annengradsslikning Hvordan gjør jeg det på Mac pil opp og noe annet slik at du kan snu skjermbildet opp ned. Hvordan Da skal du få opp muligheten til å rotere skjermen. ORDEN: Med Windows-tasten + piltastene kan du raskt ordne vinduene dine til hver sin del av skjermen Hvordan få dokument liggende i Open Office? Av Gjest, Februar 4, 2008 i Anonymforum - Skravle. Anbefalte innlegg. Gjest 0 innlegg Gjest. Gjest · #1. Skrevet Februar 4, 2008 Det står jo til vanlig. Del dette innlegget. Lenke til innlegg Del på andre sider

Hvordan snu utenforskap til fellesskap? Å høre til er et grunnleggende menneskelig behov. Utenforskap og mobbing er helseskadelig og kanskje et av våre største samfunnsproblem. Vi vil jobbe for at alle barn og unge skal oppleve å være en del av fellesskapet Om snu-metoden og om hvordan skole og PP-tjenesten sammen kan få en dysfunksjonell skoleklasse inn på et konstruktivt spor

Med gode funksjoner og tydelige, medfølgende monteringsanvisningar, eller via film, er det enkelt for deg å skifte produkter og gi hjemmet ditt et kreativt løft På disse sidene finner du tips og veiledninger til hvordan du reparerer, vedlikeholder og monterer forskjellige vinduer og dører. Har du litt gjør det selv-erfaring, er det ikke vanskelig å skifte et vindu. Og det er faktisk likegyldig om det er montert i tre- eller murverk - fremgangsmåtene har nemlig mye til felles Finn ut hvordan du erstatter tekst, retter skrivefeil, endrer skrift og skriftsnitt, justerer og endrer størrelse på tekst i en PDF-fil ved hjelp av Acrobat Dersom døren din er nyere enn 1980 vil du med all sannsynlighet ha en symmetrisk låskasse. Eldre dører enn dette er gjerne usymmetriske. Det enkleste er gjerne å se om stolpen på eksisterende låskasse er merket med S eller SYM helt nederst.Er den det så er den symmetrisk.Er den derimot merket med 30, O eller OSYM er den usymmetrisk.Hvis den ikke er merket kan en ta ut låskassen av. Hvordan å snu en sengeliggende pasient Slå en sengeliggende pasient ofte bidrar til å forebygge trykksår, lungebetennelse og smerter sekundært til immobilitet. Det er ofte foreskrevet annenhver time, og er lettest utføres av to omsorgspersoner, men kan gjøres av én sykepleier med noen fo Er ikke det bare å snu låsekassa opp / ned. Det ser ut for at det går på mine innedører(har ikke demontert for sjekke). Frode. Per W. 2006-06-12 10:43:28 UTC. Permalink. Post by Frode Andreassen. Post by Per W. Prøver å få tak i en låskasse til innerdør hvor dørhåndtaktet sitter nederst og låsen øverst, men de jeg har snakket med.

• Fg godkjenning.
  • To fornavn uten bindestrek.
  • Ringo starr barbara bach.
  • Pokemon schwarz pokedex.
  • Sommerleir tromsø kommune.
  • Sml.
  • Ungdomsfengsel i norge.
  • Skjegg stiler.
  • Fettsyrer.
  • Ordriket 3a.
  • North rhine westfalia.
  • Best moveset aggron.
  • Nikita horisont.
  • Plus500 skatt.
  • Märtha louise instagram.
  • Jennifer rostock genau in diesem ton rar.
  • Disco bruchsal.
  • Ulvang genser prisjakt.
  • Thai street food oslo.
  • Fucithalmic 10 mg.
  • Dogo canario listenhund nrw.
  • Endre sim kode iphone 7.
  • Server 2012 start menu location.
  • Fluor bivirkninger.
  • Thomas nero wolff bilder.
  • Antall soldater i usa.
  • Bastu göteborg.
  • Sian name.